Godnatt!!

Härligt att få kommentarer från Sara och Dilshad på mitt inlägg. Väldigt intressanta kommentarer. Jag älskar att höra vad andra tycker :) Annars kan man ju aldrig ändra sin åsikt? Om det skulle behövas.
För jag gör det faktiskt ganska lätt om bara någon har bra argument till varför jag har fel.

Idag sökte jag jobb på espresso house. Till i vår och i sommar. Skulle vara skitnice att jobba där ju! Finns en drös ställen jag kan söka på bara i Arlöv.. sen ännu fler i Malmö. Jag hoppas jag hittar något roligt jobb med härliga kollegor :) Och inte alltför jobbigt. Men ändå lite. Man ska inte vara uttråkad. Höga krav va :p

Imorgon blir det skolan, ska börja den nya delkursen - att förstå religion.. Passande! hehe.
Sen blir det att träffa Linn.. var ju någon månad sen sist typ! Får se vad vi hittar på. Sen ska jag träffa darling en stund, sen blir det hem och ta hand om mina små flickor, för mamma är inte hemma och kan ta hand om de. Man måste ta sitt ansvar som förälder :)
hihi.

Pusspuss, sov sött!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0