En jävligt bra söndag!

Helloo. Förra inlägget blev ju vääldigt djupt, så nu ska jag vara härligt ytlig! haha neee.... men jag tror ändå att man får visa lite mer av sig själv ibland faktiskt, annars kan man aldrig få veta om det är fler som känner så eller ej. Som Linn sa, det gick över för henne, det där med rädslan. Ja, jag tror det också :) Det krävs tid för vissa bara.. Tid tillsammans.

Idag så hade jag tänkt sola bort mitt bleka face :p men det hann jag inte för min darling avbröt fisket och kom till K-stad redan vid ett. Så då hämtade jag honom som den gentlewoman jag är ;) Åh det var så härligt att ha honom hos mig och bara ligga bredvid varann i sängen.. Andra par är bortskämda med det tror jag! Att bara ligga bredvid och kela, känslan, avslappningen, kärleken... Det där är verkligen underbart för oss iaf :) Vi spelade några parti galenpanna också, haha det spelet är för kul,  vi har så roligt när vi spelar! :D

  


Jaa, det där är en bra söndag! Men utan Gossip Girl blir det ingen söndag alls :D Vilket weird program. Det slutade lyckligt, men ingen var lycklig med den personen den var lycklig med i början av programmet. Det kändes som ett avslut nästan, som min hunger fick peace. Men det fortsätter ju och deeet tackar jag aldrig nej till (snälla sluta aldrig!). Min åsikt då.. Hmm det var lite trist faktiskt. Jag tyckte att Chuck och Blair skulle åka till Europa och ha en romans och hela baletten. Liksom, han säger att han är kär i henne sen ber han en okänd brud om ett ligg... Realistiskt? Dont think sooo. Och att Vanessa och Nate gjorde slut, vad var det om!? Nej, jag blev aningen förvirrad. Vad gjorde författaren egentligen de sista tio minuterna? Spelade lotto med paren? Haha verkar så. Vad tyckte ni om dagens avsnitt?? 

XOXO... Sooofie :p

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0