Choklad och kardemummabullar

.. och en massa kaffe :) Det är min laddning inför tentan hehe. Jag har återfått min diciplin :D Känner en kick att sätta igång. Jag har redan skrivit första delfrågan på fråga 1 :p Men jag såg att man måste få 12/15 för VG... Och det är tre uppgifter, vilket betyder att jag måste få MINST 4/5 på varje uppgift... Känns inte så lyckat. Men jag vill inte få G.. C... Hur kul hörs det?? Om jag får 14-15 poäng får jag A. Okej, jag nöjer mig med 12, bara jag får VG!!!

Här ser ni uppgiften :) 
 

Inte att leka med. Men men, nu ska jag nog fortsätta innan jag förlorar min diciplin igen :) Vad ska ni hitta på i helgen förresten?? Alla som läser detta :) Vill ha lite kommentarer!

Puss&Kram / studenten

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0