Cappucino!

God kväll! Så har man kollat på 50 first dates. Har velat se den igen länge, så perfekt idag när den gick på tv. Den är ju ett bra tisdagsunderhåll. Ugly Betty bättre! Jag är spänd att se vad som ska hända med Hildas romans.. Jag vill att det ska bli dem!! Innan var jag o träffade Madusha. Här ser ni några bilder och min outfit, älskar min nya tröja och älskar min nya hårfärg faktiskt. Skönt! Hehe det blir inga bilder på fjompan för de blev inte så smickrande och hon lär ta kål på mig om jag lägger upp dem haha. Hmm eller nej jag måste erkänna..... Jag fikade med mig själv =( *shhh*

 
                              De gör såå fina cappucinos på Fenix - och världens godaste!!

                           
                   Shelly ♥
 

Kommentarer
Postat av: ZzzZZzZZzz booooring!!

haha tönt ! jag trodde fan du sov denna tiden >=/ aja skönt att fika själv din tönt ;P no friends? well no u ant got a boyfriend to...

aah jag har igentligen inget att skriva så jag kommer nog baara att flumma.......

aaah så jobbigt när man inte kan se dina bilder..kommer en sån 404 didnt found eller fan det står!!!



to uggly to be seen on screen, to se the picture u have to dial

tel: 08-324 356 5

fax: 08-324 356 6

e-mail: [email protected]



hehe ne så törr han kan vaaaara då....men fan jag har så tråkigt..aaah fan va jobbigt!!! jag vill träffa dig nu förfan att det ska vara så svårt...



när ska du flytta? hmmm jaja jag ska inte flumma mer....men pusshaj =)

2008-11-19 @ 07:15:25
Postat av: Linn!

Så fin du är gumman! Du är bäst! Längtar tills vi ses! Puss!

2008-11-19 @ 10:12:43
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Sara

fina bilder sofe :)

2008-11-19 @ 19:07:59
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0