Brunt hår!

I didnt waaant tooooooooo. Men jag var tvungen! att färga håret :( Mitt ljusa hår ville nämligen inte vara ljust och hur mkt jag än sprayade med ljusspray så syntes det inte.. Jag fick vara snäll att inse att jag är brunett egentligen och färga det.. Jag trivdes såå bra i ljust hår, mothafuckaaa. Men men. Den nya färgen är fin....  Men jag hatar mitt hår just nu. Så jädra kort.. och mörkt. Ushhh. Men men mamma och älskling övertygade mig om att det var superfint *yearight*

Det växer snart ut! ( snälla väääx då!!)
Här ser ni en kass bild på det :p Den går inte att klicka upp, ni får faktiskt nöja er med den lilla!


Aja, nog om utseende.. det växer ju ut... och jag får väl göra någon fin frisyr sålänge... Jag bara säger klipp er inte, snälla! Var fega!!

Det var iaf underbart att Dilshad kom igår! Vi hade det supermysigt... love♥
Idag ska jag plugga, är jävligt förkyld!!! Hoppas att jag är frisk imorgon för jag måste nämligen gå till skolan, har fått läxa till tisdag!

Puss alla som har en ful frisyr eller en dålig hår-dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

nej men det är väl inget att skämmas för för det håret. mysig med mörkare toner nu när det går mot höst.. på sommaren kan man vara ljusare :) och det blir mycket finare när man klippt det ska du se, ska ge mig på mina toppar idag haha :P:)

2008-11-16 @ 14:15:43
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0