Bronzad

Hehe ja nu är jag sprayad med brun-utan-sol. Jag visste väl att jag hade sparat någon test på det från Vecko revyn och det hade jag ju :) De tipsade om Garniers brun-utan-sol-spray. Så nu är de inhandlat och vi får se hur det går :) Det är fan toppen att vara medlem på h&m. Man tänker "aa men jag kommer aldrig handla för 3000 (eller vad det nu är), så jag kommer aldrig få någon bonus ändå" men.. jo, det gör man. Om man ser till att dra kortet varje gång man handlar så tänk dig själv. Ett linne där, en billig tröja där, sexiga underkläder där, smink där, presenten till kompisen.. Ni vet hur det ser ut :p Det blir en del handlande. Och jag hade nytta av min 50:- bonus idag hihi. Fick ju pudret gratis :D

Aja, bara ett tips från mig till dig såhär på kvällen :p Ett annat tips är gratisbio. Jag trodde inte på det först, men jag har sett en massa bloggare som har tjänat ihop poäng till presentkort på gina tricot, h&m och siba. Man kan både värva medlemmar och samla poäng genom att bara gå in på sidor! Även att bli medlem.. sen får man biocheckar eller presentkort. Jag har faktiskt fått något :) Men kan inte berätta vad, för jag ska ge bort det serni. Kan berätta när jag gett bort det :p Så om ni blir medlemmar genom den länken får ni 75 välkomstpoäng (400 poäng ger biobiljett, 1000 poäng ger presentkort på 300:- osv.)

Ja, ursäkta för all reklam, men förstår ni... Om jag vet något bra, vill jag att mina kära läsare ska få ta del utav det =) jag vill ju att ni ska vara glada och gilla mig hehehe, så ni fortsätter läsa min blogg... hehe.
Vi får väl se imorgon när jag vaknar om bronzingsprayen funkade! Hope so, för jag vill gärna kunna gå till skolan utan att skämmas!!

Pusss /blekisen

Kommentarer
Postat av: hihi min brownie

hahaha jag fick ett sms av dig precis....hahahaah det gick ju väldigt bra med dig bronzad eller fan det nu heter =D hahaha kan inte hålla mig för o se det =) puss

2008-11-26 @ 08:27:34
Postat av: Karin

nope, Kalmar, där blogg.se ligger vet du:)

2008-11-26 @ 08:40:35
URL: http://karinolofsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0