Bra start!

Jag hittade ett mumsigt recept på en vegetarisk pastarätt som jag ska laga idag! Spännande, jag återkommer med svar :p Det är tagliatelle med stekt paprika, squash, rödlök, tomatpuré och oliver&feta som tillbehör. Fresh!!

Nu kom brorsan hem och började babbla hehe. Vi måste köpa något till far. Har ni köpt något?

Ikväll ska jag och Madu hitta på något kul, för vi kände att vi behövde mer quality-time together. Blir lätt att man glider ifrån varann när det är jobb&skola. Får se vad vi får för att göra :) Jag sa till älsk att gå ut med sina kompisar och göra nåt kul också.. för jag har varit så svartsjuk att jag har haft svårt att låta honom gå o festa och sånt... Men nu vill jag ha ändring på det, för jag mådde uppenbarligen inte bra av det, så nu ska vi testa nya saker :) Om jag märker att jag verkligen kan lita på honom när han e ute o festar så kommer det vara bra för oss att göra lite saker på var sitt håll. Vi träffas ju inte så mycket, så i vårt förhållande kan vi ju faktiskt inte bara ha roligt med varandra. Det funkar inte i längden. Han blev glad av att höra mitt förslag, för han har alltid tyckt att vi ska kunna festa på varsitt håll.

Nu ska jag fortsätta plugga tills tre, då slutar min kärlek så då ska vi ha vårt dagliga samtal :)

Puss, so long!

Kommentarer
Postat av: Sara

lycka till med den nya rätten, alltid kul att prova på ngt nytt än potatis och brunsås haha :D trevlig helg sofie!

2008-11-07 @ 17:24:58
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0