VG :D

Jiibababaadooooouuuuaiii :D Jabadabadooo. Haha. Jag fick VG på skriftlig och muntlig språkfärdighet :D
Jag ville få det, och jag fick det :D Nu har jag fått VG på båda de första kurserna. Om jag får VG på denna kommande tentan, så har jag klarat VG på allt första terminen!!!

... men det kommer jag nog faktiskt inte lyckas med. Jag ska försöka. Kanske jag kan få ett B
(vilket också är VG. A och B är VG och C till och med E är G). Det är ju inte ett jättelätt ämne nu, känns ändå lite som hal is. Men jag sak kämpa. Jag ska säg till Boban att jag inte kan jobba i helgen, så ska jag läsa denna bok jag har beställt "Introducing culture studies". Den ska jag läsa tills nästa torsdag, då vi får ut tentan. Då ska jag vara KLAR. Det är mitt mål. Mitt andra mål är väl att jag ska lyckas få åtminstone C, helst B.

Idag var vi på migrationsverket på ett litet studiebesök. En mycket trevlig, varm och otroligt vacker kvinna i 40-årsåldern var vår "handledare". Jag vill också vara så vacker när jag är i den åldern..... Det är ett annat mål :p Det var mycket intressant och man lärde sig en massa om hur migrationsverket arbetar, bestämmer och ja, grunderna i det hela.

Sedan pratade jag och älskling om vår framtid så bestämde vi ett hundnamn :D Men det är hemligt än så länge. Sedan pratade vi om vad våra barn ska heta..  Så kär, så kär.

Puss alla, fan vad jag känner mig TAGGAD!





  image15 
Är det en sånhär söting vi ska ha, ÄLSKLING?!

Kommentarer
Postat av: älskling

hahaha där är han juuu =D hahaha lille raul =P oj...nu har jag avslöööjat =P hehe stygg jag är, jag borde bli straffad... =P puss love du är speciell på alla möjliga sätt =$ puss

2008-05-12 @ 21:55:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0