Välkomna igen!

Hej alla!
Jag tänkte starta på ny kula nu med denna blogg, eftersom den förra faktiskt var felstavad och jag pallade aldrig rätta till det. Men nu så har jag det, som ni ser. Alla kan vi göra misstag.

Jag hoppas att denna blogg blir mer positiv, det känns som att jag måste inrikta mig mer på mig själv. Jag märkte efter vad min så kallade bästa killkompis gjorde mot mig att jag inte kan bero på andra ständigt. Jag får se till att njuta av livet ensam också, ta hand om mig själv och om någon annan vill dela mina dagar och upplevelser med mig så är det bara ett plus för både mig och de.

Jag hoppas att jag lyckas med min nya inställning och att ni fortsätter läsa.

Puss / Miss Savo


Kommentarer
Postat av: s.k bästa vän

Skyll dig själv. Tkr du kan dra åt "helvete" själv.
Du nämnde, du klämde ;)

2008-05-05 @ 17:21:45
Postat av: älskling

heeej, hehe vem är den tönten som skrivit till dig =S jaja men hej love...jag tror denna kmr att gå mkt bättre...puss bibi =)

2008-05-05 @ 18:05:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0