Underbar dag på stranden :D

Vilken underbar dag det har varit! Jag har varit i Åhus på stranden med Peet, George och deras brorsa. Så underbart väder och så underbara vänner <3

Så skönt att vara vän med Peet igen, älskar ju dig vännen. ^^. Gick rundor på stranden och hade roligt med ett knippe vindruvor :D Sen var det roligt att de smorde in sig med olja haha. "nu kommer det snart börja lukta kotlett", sa hans brorsa :p Vi gick en runda inom Bistro också och Boban bjöd oss på Cola :) Kommer ändå bli kul att jobba där igen känns det som. Atmosfären där e så skön och man blir faktiskt glad av det :) Dessutom är ju Boban en himla snäll chef!

Åh vilken bra dag det har varit haha. Så roligt....  ♣


Ja alla ni, nu längtar jag bara efter min älsklings samtal. Har icke pratat på hela dagen. Miiin älskling :D Ni har inte missat dikten jag skrev till honom igår hoppas jag.. :)

Nu ska jag ut och mata en katt som e såå söt, hon får nog ingen mat eller omtanke :/

Pusss / Soffi


Kommentarer
Postat av: Sofie

och jag ser gärna att du tar väck det du skrivit om mig nu när vi rett ut detta,

2008-05-11 @ 23:28:35
URL: http://soffizz.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0