Sommardag!

Vet ni att det är sommar nu? I Metro stod det att om temperaturen överstiger 10 grader i mer än 7 dagar så är det sommar, alltså är det sommar ^^. Dagens solsken till ära så tog jag på mig kjol för första gången i år! =D Dock med strumpbyxor, fett skönt sen när jag kom hem och tog av dem.... Strumpbyxor är en sådan där uppfinning som suger, men som man ändå är lite beroende av.

När jag och min kära pojkvän var i slottsparken så fick jag en maska... som växte.. och växte. Fick hålla väskan för benet så gott jag kunde och ta mig till h&m för att köpa ett 3-pack till. Sen hänger de ju ALLTID i grenen, kanske 10 cm ner, åhh så obehagligt!! Men iaf, Slottsparken var otrolig! Vi åt glass vid en vacker liten damm, full av grodor!! Bah, vi blev ganska förvånade när vi såg att det som väsnades var en massa grodor som kväkte där i vattnet. Den parken är såå himla naturskön (rekomenderas verkligen för romantiska och mysiga stunder!) och just nu fanns det gäss med små gässbäjbisar *naww*

Det vackraste som man kan se nu  måste vara alla dessa otroliga rapsfält längs vägen till Malmö. Titta på dessa natursköna bilder som jag tog i bussen idag.. kan man annat än att älska Skåne?

image1  image2
Här ska jag bo kvar.. Älskar detta vackra landskap, det finns så himla mysiga och roliga städer här ;)

Ja, det var allt för mig idag. Har suttit vid datan länge nu, började nämligen sortera bilder i mina mappar och döpa om alla efter datum....

Sov gott alla Skånelovers och alla andra med...

Puss!!
/Miss Summer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0