Sofie :D

Idag har jag namnsdag! Okej, det är Sofia och det suger att Sofie inte finns i almanackan (!!) men nu får jag väl nöja mig med att dela denna dag med Sofia och Sonja... Sonja.. Det är ett rätt konstigt namn egentligen..

Well well. Mormor var här nyss och drack kaffe. Hon firar alltid våra namnsdagar :) Hon gjorde mig sååå sugen på att åka utomlands :D Hon pratade om hur Rhodos var och sådär.. Jag längtar tills den veckan kommer! Få vara så länge med prinsen också - magic!

Lillan sitter och tittar på mig *haha*. Hon tycker väl att jag ser märklig ut :p
image16
Jahaa.. Just nu har jag inget mer att förtälja. Längtar efter min älskling *hihi*

Får väl fortsätta med läxan nu. Det ironiska är att jag förstår mer när jag tittar på hans powerpoints än jag gjorde när han förklarade samtidigt som han visade de.
Och det skulle vara superpedagogikförmåga. Jaha, är det så man kallar det nu för tiden.

Ciaooo. Besoo / Miss Sofiaa (A)

ps, kommentera mera!!!

Kommentarer
Postat av: Linnsi

Grattis gumman!:D igen.. hihi, ja sjukt att det inte finns någon dag med Sofie! Love ya baby

2008-05-15 @ 16:57:36
Postat av: älskling

hahahaha jag skaaa komenteeera =D hahahahaha tönt =P jag var bara så fuckt up trött i morse så det gick ej så bra att änns försöka =P hehe graaatttiiisss =) sen firar man eriks namnsdag på söndag också =)hmmm...jag undrar när min namnsdag är....kanske dil-bert ;P ha di brao lovi love

2008-05-15 @ 21:00:05
Postat av: Sofie

Grattis på namnsdagen :P

2008-05-16 @ 00:05:25
URL: http://sooffizz.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0