Snygga jag ^^

Här är jag i mina nya kläder :) Hoppas det blir nu så man kan trycka upp bilderna, för det brukar man inte kunna på min blogg...



Ser ni att jag ljusat mitt hår? Pallade inte med mörkt mer.. Ska ljusa det lite till.
Kan ju passa på att tipsa alla er som vill ljusa/bleka håret. Köp blondspray! Räcker hur länge som helst  (jag har använt det kanske 7 gånger) och ljuser en nyans varje gång man sprayar, så man kan välja själv hur ljust man vill ha det =) Jag har Viva, mörkblå paket, skitbra!!!
Den sista bilden är det jag hade på mig på Grand :) Men jag är inte vidgjord på bilden så ni vet ;p

Jaja min kära vänner, har pluggat flera timmar idag, har bara en och en halv fråga kvar :) Detta kommer bli bra!

Pusspuss /Miss SavOo ♥ 

Kommentarer
Postat av: älskling

men heej..du är ju hur snygg som helt i dom kläderna =)önska jag också kunde ha såna kläder som du har =P hehe, vad gör love idag ? puss

2008-05-26 @ 05:17:19
Postat av: Sara

vilka snygga kläder :D du kommer vara finast i sommar sofie ;) förresten vi får snackas vid om en fika snart :) Puss snygging!

2008-06-08 @ 01:19:50
URL: http://solklartsara.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0