Skrämmande lärare nr 2

Hej hej!
Idag har det ju varit betydligt kallare än i helgen och förra veckan.. Aja, det kommer mer ;) Solen skiner ju i alla fall.

Vår föreläsare har idag försötk skrämma oss ännu mer än tidigare. Han sa bland annat att en del av oss måste fundera på om högskolan är något för oss och att man förlorar 500 000:- om året på att plugga (förlorad livsinkomst). Sedan berättade han att om vi inte pluggar 40 timmar per vecka i de två veckorna som är kvar så kommer vi aldrig att kunna få ens godkänt. Han dumförklarar oss hela tiden.

Jag fattar inte ett dugg av hans s.k. superpedagogikförmåga. Mitt hopp är boken som jag förhoppningsvis får denna veckan. Om jag inte förstår det, då måste jag bara fortsätta kämpa. För jag ska klara detta, jag tänker inte lägga mig bara för att han anser att alla i klassen är idioter ungefär. Han har ju inte ens sett några av våra resultat, så hur kan han uttrycka sig egentligen?

Ringde Boban också och han sa att vi hörs av den 1 juni :)

Nu börjar Ugly Betty!! Måste gå!

Arivaderchi ♣

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0