Russia :)

Grattis Dima till segern :) Inte för att han läser detta men ändå.. Sverige på 21:a plats *haha*, oj, vi var visst favorittippade!.... I år igen :O. Jag röstade på Ukraina, de kom 2:a tror jag... Grekland, vilket skämt att de kunde ta sig till topp 3! Perfekta låten för nästa "Hits for kids".

Det har varit fantastiskt när honey var här! Han kom halv fyra och åkte hem nio... Även om det är sex timmar så kändes det som tre! =( Vi myste, snackade, åt med föräldrarna och sedan gav vi oss på projektet.... Carwash 2008!
Jag tror det var ett bra tag sen den bilen såg en dammsugare eller ens vatten, i annat fall än regn! Efter några timmar fick vi den ren.... hehe. Men jag tycker faktiskt att det är roligare ju skitigare något är - då blir ju resultatet så fint! Och jag&älskling var det perfekta städteamet.. Vi tvättade utsidan tillsammans, han dammsög och jag dammtorkade.. Han sparade och jag kastade.... ;p

Jaha mina vänner.. Nu vet jag inte mer vad jag ska säga, men imorgon är det full rulle! Måste jobba någon timme, sen plugga en massa och mitt i allt ska vi till mormor och äta lunch (får vara så god att hänga med). Jag ska gå upp åtta... Får nog sova då!! Känner mig stressad. Och det är svårt att plugga när en familjemedlem efter den andra kommer och ska säga någonting... Bättre studiefrid imorgon hoppas jag på!

Pusspuss / Miss Savo ♥

Kommentarer
Postat av: älskling

haaj, hur e de baboon ? =P jag hade kul igår love, tvätta bilen o så, hehe du vet hur den ska tvättas nästa gång va ;) hihihih =P puss bebobobo!!!!!!

2008-05-25 @ 17:02:36
Postat av: Niclas

Meh!! Finland skulle ju vunnit -.-

2008-06-02 @ 12:11:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0