Måndagkväll :)

Godkväll! :)

Just nu chattar jag med Katarina och Saara :) Katarina e för go hon asså... om hon inte hade bott så långt bort så hade det kanske blivit många fikor hihi. Sööte :)

Imorgon är det ÄNTLIGEN premiär igen för Gossip Girl! Slutade ju helt oväntat innan :S

image18

Jaja.. Idag har jag pluggat (fan vad genus är tråkigt!) och sen fikade jag med Maddu. Kul haha. Vi skrattade rätt mkt åt en viss persons sms :p

Sedan fick jag ett DÅLIGT besked. Det är ju fan märkligt att inte en enda dag kan flyta förbi utan problem?! Vi får väl se om det blir en sådan dag imorgon...

har hantverkare hemma hos oss nu, om jag inte berättat det. Eller ja, inte NU, de sover nog nu :p Men jag vaknade kl 07.37 imorse av 3 mansröster. Tur att brorsan var hemma så jag vågade gå ur rummet.. Hehe, nej men det krävs väl bara att man vänjer sig lite tror jag...

Puss alla Sofie


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0