Kär

En underbar dag har det varit!! Vi hade skitkul tilllsammans i Lomma, har typ aldrig varit på stranden tillsammans, bara under vår Borrbystrandssemester i fjol. Vi åt jättegod thaimat och satt och skrattade på bion! =D

Experterna har gett denna "What happens in Vegas" väldigt dålig kritik, vilket den inte förtjänar. Visst, man vet hur den ska sluta, visst, man ser ju vad som kommer hända, men det är väl lite så romantiska komedier ska vara?? Den är i alla fall väldigt charmig, rolig och framkallar många skratt... Sade jag romantisk? *mmm*

Jag är så kär, så kär, så kär, så kääääääääääääääääääääääääääääääääär.

Är så lycklig med dig..
Livet blir så ljust när du finns vid min sida..
Såra mig aldrig, så sårar jag aldrig dig..
Kan vi inte bara leva i denna dröm föralltid? =D
Alla dagar spenderade med dig, flyter jag på rosa fluffiga moln
Roliga, tråkiga, arga eller glada stunder.. - jag finns alltid där

Det betyder allt för mig att du finns där för mig..
Inte nog med att du är världens bästa pojkvän, du är jävligt fin också. Såå vacker, så snygg <3
Groda, säger du att du var innan jag kysste dig.. Men nej, du har alltid varit en prins.

Du har så mycket fint inom dig..
Intresserad av världen, samhället
Luktar gott - du luktar alltid så gott, speciellt när du luktar tvättmedel
Snäll mot allt och alla alltid. Jag tror du uppfann ordet
Hjälten i mitt liv som räddar mig från allt ont.. eller i alla fall kommer med plåster på såren
Annorlunda, du är unik
Den rätta för mig

 image9image11

Kommentarer
Postat av: älskling

haha guuummaan =$ du skriver så underbart fint om mig =$ och jag känner verkligen att du är för mycket för mig...jag önska jag sa såna ord till dig varje dag som vi snackar i telefon, jag önskar att jag alltid började med såna ord till dig istället för "hej", jag önskar att vi lever tillsammans lyckliga i alla våra dagar...puss gumman, jag älskar dig och tack för din vackra text.. jag är så kär i dig ...puss gumman

2008-05-11 @ 22:16:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0