Hantverkare has surrounded me...

Jag sitter här i köket.. Instängd. Det är 3 stycken hantverkare här nu som springer upp och ner i trappan.. Känns inte så skönt faktiskt.. Känns mest lustigt.. Men jag får la sitta här i köket o plugga och sånt.. Har Lillan&Shelly här hos mig också hehe.

Punkt.se ska läggas ner! :( Den tidningen är faktiskt bra och perfekt storlek att bära i väskan.. Sen har de precis fått väldigt snygga t-shirtar nu till sommaren.. :p

Jag hoppas att hantverkarna inte är här allt för länge resten av veckan.. Jag måste jobba 2 timmar till innan söndag.. och datan är på ovanvåningen.. Haha.

Nu ska jag nog börja på de 30 sidorna jag har att läsa idag. Vi ses om 4 timmar! :p

Jag ska avsluta med ett tips! På Ica i Tollarp så har de 3 filmer för 99:-. Bra filmer också, en massa sorter!

Puss ♣

15.26
Ja, nu är jag klar med sidorna - med 23 sidor! BAHHHHH. Det har tagit mej... 3,5 timmar om man räknar bort en halvtimme total rast.

Ska jag lära er något som stod i en ENGELSK bok? ^^. När man döpte Stockholms gator i slutet av 1800-talet hade man 6 st kategorier:

  1. Patriarkala och historiska namn
  2. Nordisk mytologi
  3. Kända platser när staden
  4. De södra landskapen
  5. De norra landskapen
  6. Framstående människor inom teknologi och maskineri

Så, nu har ni också lärt er något idag :p
 Hejddååå

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tjo!:) Nu såg jag att du hade skrivit:P hehe. Ja, vi bor i knislinge nu. Men det är inte så farligt som alla säger, jkag trivs faktiskt ganska så bra:) Take care!

2008-05-20 @ 14:51:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0