Händelserik kväll!

Hejsan igen :D Såg att kurvan hade gått käpprätt neråt för att jag inte skrivit (kurvan över besökare) men nu är jag back ^^

Igårkväll var jag ute med Maddu&Dess, det var skitkul :D Grand blev det. Det var bra musik faktiskt, men fett varmt på hiphop, man kan ju inte dansa där inne!
Haha de två brudarna blev lite flummiga på cider =D Så roligt var det. Vet inte om det var jag som är svårpåverkad eller de som är lättpåverkade... Tror nog på det senare! Haha.

Sen kom Jonna, Linn&Samer dit... Blev lite chockad av att se de.. Kändes inte som jag ville bråka med Jonna igår, så vi snackade och senare pratade vi om det som hänt. Kändes faktiskt bra :)

På vägen hem så såg jag&mamma en full kille gå mitt på e22 typ :S Vi ringde polisen. "Var ligger Tollarp??" en väldigt seg polis. Jag blev sur, han kunde ju fan blivit överkörd medan hon vimsade.. Och det tog typ 15 signaler innan SOS svarade :S Jag blev lite rädd ändå, tänk om jag legat o förblödit! Ibland brukar man ju drömma sådana drömmar om att man ska ringa 112, så kommer man inte fram och man får panik.. Nu kan den drömmen bli sann!! Sedan vände vi iaf o hämtade upp honom för vi ville inte han skulle bli överkörd... Skjutsade honom till Tollarp torg, där var han iaf säker.. Snacka om loser att dricka så mkt :S

Jaja mina vänner, idag ska jag plugga litegrann på tentan sen ska älskling komma!! Jag skulle egentligen till honom men det var fan katastrofalt med bussar och vi ville vara längre än 15.00-18.00 så han får komma!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: älskling

du har haft en underbar dag ser jag =) jag önska jag kunde dra på disko/krog med vännerna, det va ett väldigt bra tag sen =( men men får se när den dagen kommer



det va väldigt kul att träffa henne idao =) hade verkligen köul...=P och vi käkade underbart grill ;) hehe nice nice...



jag fick fan ta mig chansen att trösta henne med =$ det va verkligen underbart att se o göra dig glad igen....eller kanske nogorlunda...vet ej...

puss bibi...älskar dig

2008-05-24 @ 22:26:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0