Gulliga Metro!

Nu måste jag bara göra reklam för världens bästa gratistidning - METRO!
Jag fick nyss lönespecifikationen och tjänade 550 kronor på 6 timmar. MEN mina damer och herrar.. det gulliga var att de hade debiterat mig 3 kronor för sms:en jag skickade till de när jag började och slutade mina pass :)
Åhhh så kul att det finns snälla människor i världen. Det är tanken som räknas.

Kolla - deras outfits är tillochmed snygga :D Man drar till dig uppmärksamhet i alla fall.. Inte sant?


En sak. Jag ska sluta med personangrepp i min blogg. Det är ju faktiskt inte speciellt schysst, har jag insett. Så om jag är arg kanske jag bara ventilerar mig litegrann och då kanske med inga namn nämnda.. och inte för mycket detaljer så ni fattar vem jag snackar om :p Jag borde skaffa mig en dagbok.. eller rättare sagt, börja skriva i den! Haha.

Chattar med Louiseeee nu, åh så gó hon e! Saknar min sp3, mina brudar... Men jag har fortfarande härliga brudar i mitt liv - Dess, Maddu, Linn, Katarina, Sara, Louise och alla i klassen. Ni är såå himla roliga o snacka med. Alla med sin personlighet.. som de sju  dvärgarna :D

Nej, nu ska jag sova! Känner mig så jävla glad just nu :D Tack vare alla schyssta o roliga brudar, min pojkvän, jobbet som jag ser fram emot (tänka sig!) och tillochmed tentan ska bli kul!!! Jag har varit så ambitiös, har läst klart sidorna nu, så nu är det första målet avklarat. Bara VG kvar ;)

Love Sofie ♣



Kommentarer
Postat av: älskling

hejjj...hehe ja det kan vara bra att inte personangreppa =P hehe så du tyckte alltså att metro va kul va, men men du ska jobba på bistro nu, och där min love kommer du att komma överens med fler folk dock ej fler guys...i hope...couse if u do...oooh dame you !! mohaha...puss love, saknar dig ={

2008-05-22 @ 05:28:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0