Godmorgon!

Idag vaknade jag av att morfar kom in i mitt rum *hehe*. Hade visst försovit mig till 09.45!!
Nu är jag iaf mätt och duschad.. Ska börja på tentan snart, måste nog bara städa buren innan..

Klockan två ska jag åka till stan och träffa Madu, hoppas jag hinner klart tills dess!

Chattade med Peet igår, han har skaffat tjej.. Åh fan att jag inte hört det innan! Men men, ska bli super att få höra detlajerna sen, hoppas de är bra för varandra :):) Min älskade vän Peet... Nästa vecka tar han ju studenten! Måste köpa något till honom idag... Hihi. Och sen måste jag se vad jag ska ha på mig.. Håller på att sy om min avslutningsklänning från nian haha. Får väl se hur fin den blir!



Jaja, nu får jag rappa på!

Pusspuss / Miss Sofia!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0