En kväll med Dess

Godkväll alla! Eller godnatt.. men om jag säger det så tror alla jag säger hejdå ju... Iaf.

Ikväll har jag varit med Dess, vilket var vääldigt trevligt!! =D
Vi gick en lång runda, var nästan ute i en och en halv timme!  Vi berättade om våra hemliga små ("små") pojkvänsanfall som vi inte kan säg till någon annan.. för den som inte är sådan kan inte förstå.. Då bara skämms man över sitt beteende. Inte direkt för att det hjälper att jag&Dess snackar om det, för vi bara säger till varandra att vi hade rätt *haha*
Men vaddå, man vill väl bara höra det ändå? Och sen diskuterade vi lite politik och miljö - jättekul att någon är intresserad av sådana ämnen också och inte bara mode, killar och fika :p

På tal om min pojkvän så har vi inte snackat mycket idag. Vi skulle snacka när jag drog hem från Dess men han hade druckit o mådde dåligt... Hmm.. Jag visste inte att han skulle dricka.. Blir kanske blocket av detta... ;p Vi ska nämligen testa att skriva upp det vi blir sura/irriterade för och efter en vecka ska vi kolla vad vi skrivit och ta upp det eller skita i det. Vi ska testa, för vi bråkar lite för mycket så vi försöker lösa det :) Jag säger till om det funkar, så kan ni testa med er kille. Men vänta tills jag testat först :p


En sak. Jag hatar när bilar kör för nära! Håll avstånd FFS, speciellt på natten. Det handlar inte bara om ditt liv, utan om mitt och kanske andras. Tänk efter.


Nää nu ska denna pratiga tjej sova.. Hon hoppas att hennes kille kan komma imorgon.. och om han ens nämner ett ord om att han mår dåligt.........

Puss :)
ps, bara min bror inne på msn HAHA. Det är de två syskonen som inte har något liv. Men roligare än att sova ;D ds

Kommentarer
Postat av: älskling

så underbart att ni hade kul =) önska jag kunde va där med er o snacka skit om min tjej..hehe vilken tjej alltså...jaja men men din kille va dåålig igår =( han borde skämmas den dumme fan !!! hehe puss love, han kaaan komma idag =D chill mother fucker =D puss!!!

2008-05-18 @ 09:35:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0