Dotter&Mamma-dag!

Idag har varit en super-great dag! Var i skolan och hämtade ut den fruktade tentan.. Den verkar inte alls svår! Okej, klart det är en utmaning, men inte mer utmaning än de förra. Jag satsar på VG lätt!! :D

Sedan träffade jag mamma i Lund och vi började med en lunch på ett thai-ställe när vi väl hade hittat varandra. Hon ringde och sa att hon hade parkerat, men hon visste inte var. Så bestämde vi att gå till centrum haha och hon hittar inte i Lund. Till slut var hon vid Kappahl och jag gick dit... Nu vet jag att det finns 2 Kappahl i Lund... :p

Jag hittade i vilket fall som helst en massa fint! Ett lila/blått linne, en marinblå klänning och en assnygg marinblå-vit-randig kortärmad stickad liten kofta från Gina Tricot. Längtar tills jag kan ha den!! =D Jobbkläder blev det också - behövde något skönt att jobba i på Bistro.

Det har blivit fucked med vårt badrum (som vi håller på att renovera ni vet) för brunnen har blivit fel... Så nu ska pappa snacka med honom imorgonbitti och jag som redan hade en stor social fobi för att se hantverkaren...! Nu växte den fobin dramatiskt när jag tänkte på att han kanske hamnar i konflikt med pappa och kanske blir helt sur... Jag vet, jag vet att ni kanske tycker att jag är löjlig, men jag känner mig verkligen illa till mods att vistas ensam i huset med en hantverkare eller två.. eller tre. Nu löste jag i alla fall problemet genom att ringa till min kära mormor =) Så jag ska dit klockan nio imorgon och sitta där och plugga!

Skitskönt... Jag längtar tills det är klart för det känns verkligen konstigt att vara illa till mods i sitt eget hus..

Godnatt alla sötisar, ha det så fint!!
Puss / S

Kommentarer
Postat av: älskling

baby du kommer att få ett vg lätttt!! hade ni kunnat få mvg hade jag sagt TA MVG GOD'DAMET!!! men lycka till love, o gumman...all den tid du behöver så kan hon ta det =$ är det ngn dag du vill hem ngn stund tidigare, ngn dag du ej kan träffas, behöver du hjälp, behöver du hehe....tröst =P ja du vet att det alltid är okej med mig och du vet vart du alltid kan hitta mig =) puss snygging ...

2008-05-23 @ 05:22:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0