Bråk är slös på tid

Vissa samtal längtar man timmar, ibland hela dagen efter. Sen när man lagt på önskar man att personen aldrig hade ringt. Längtan är en lycklig känsla åtminstone. Lyckligare än ångest. Ångest över sakerna man skulle ha gjort på den timmen man spenderade på att bråka... Ångest över att man bråkade när man hade spenderat hela dagen med att längta.

Idag har det ju varit väldigt fint väder.. Det har varit nice. Jag har suttit och solat på gräsmattan och spelat sims samtidigt hehe. Har gjort en bondgård och Top model - Chantal, Jenah, Saleisha och Bianca. Det har varit så skönt att bara spendera dagen på saker jag tycker är njutningsfulla, utan en massa måsten!! Apropå Top model så hejjar jag på Saleisha... Möjligen Chantal, men diggar inte Jenahs personlighet.

Peet skickade sms förut... Han sa att vi borde snacka om det som hänt och att det är onödigt att bråka... Jag vet :$ Vi borde snacka för jag vill inte skiljas åt... Jag hoppas vi löser detta när vi ses och att vi båda inser vad vi gjorde fel.

Detta blev en längre blogg än vad jag hade tänkt, men nu ska jag i alla fall göra läxan innan jag ska sova.

Godnattpuss ♣


Kommentarer
Postat av: älskling

kul att du hitta på saker ju, under tiden jag jobba topless =) och hoppas det går som det ska gå när ni snackar ut, så ni inte skriker på varandra som små flickor "det va ditt fel...näää ditt....nej nej ditt" osv... jaja men jag hoppas du inte längtar efter mina samtal mer så det inte blir fel....puss

2008-05-09 @ 05:25:48
Postat av: Linnsi

Åhhh, vad mys och bara sitta i solen med sims:P Jag hejar också på Saleisha! Ja hoppas ni pratar ut om det gumman, det värsta är ju att vara ovänner.. Älskar dig!

2008-05-09 @ 10:06:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0