Äcklig spindel!!

Jag såg en skugga.... men ignorerade den.. Sen såg jag den igen och skymtade något som kröp.. Så jag reste mig ur sängen och tittade vid sängänden. Aaaa, en stor spindel! Inte en sådan långbent utan en sådan ganska fet. Så jag tog den på flugsmälllen för att kasta ut den, oboy vad den sprang uppåt mot min hand. *yekk*

Honey sitter här på msn och ljuger för mig att bussen i Speed 1 sprängs.. Nej, det har jag inget minne av! Hehe. Var i Lund med honom tidigare ikväll.. Tiden gick meegasnabbt! Vi hann iallafall äta god thaimat, men hamnade bredvid en STÖRIG familj med några döttrar med stockholmsdialekt. Hehe.. Jag tyckte de förstörde min matro iaf.. :p Synd att tiden gick så snabbt :( Saknar honom redan..

Jag känner mig såå trött.. Kan knappt hålla ögonen öppna så jag tror att jag ska nana lite.
Imorgon ska jag&Dess till stranden om det blir soligt och varmt! :)

Pusspuss Miss S

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0