1:a jobbdagen!

Jaha så var man tillbaka på Bistro igen efter ca..................... 10 månader. Eller nåt. Palla räkna vid dena tid på dygnet... Idag jobbade jag 8 timmar och det var faktiskt kul! Jag jobbade med Johanna, Simon och Boban hjälpte också till. Sen gamla pizzabagaren&kocken :) Vi hade skitkul tillsammans idag hehe, mycket skämt och sånt. Alla var på bra humör, säkert bara för att vi inte setts på länge :)

Helt okej mycket att göra faktiskt. Man blev inte urstressad och inte uttråkad heller. Jag kom in i allting snabbt också faktiskt. Tog inte så lång tid innan jag mindes kassan och de hundra frågorna man ska ställa när någon beställer planka *haha*. Gästerna var trevliga... Åh, redan har jag fått bra intryck av ungar :D En liten pojke sprang och tog upp bestick som jag tappade och sedan var det några söta barn som jag gav paraplyer till (sådana man har i drickan) och de var också sweets. Hoppas jag börjar gilla barn ännu mer över denna sommaren =)

Jaa, har fått mitt schema och det ser helt okej ut. Jobbar ca 3-4 dagar i veckan i juni, plus att det kommer mera.. Det koooommerr meerra *na na na nananana na na*. Haha, om ni minns det programmet :) Ska jobba midsommar, men bryr mig inte! :)

Jag inser att jag nog har missbrukat smileysar i detta inlägg, men det får vi leva med! :)
Ursäkta att jag inte skrev igår, men jag hade inget intressant att förtälja!
Vet ni vad jag fick i dricks idag av en kille? En gratis popcorn och läsk på bio :D Niiice price!

Nu ska jag sluta snacka.... Nu: Sova!! Imorgon: Äääälsk kommer :D

Puss&Kraam/ Miss S

Kommentarer
Postat av: älskling

hihihih hajjj din fjolls, väldigt vad jag har ett smile =) är så glad över att du trivdes, tänk om du inte ens inte hade tagit bistro, undra vad du hade gjort nu =S jaja men jag hoppas du inser att sommarjobb också är ett tillfälle att tjäna pengar på, väldigt sällan att man planerat att just vill jobba med detta sen resten av sitt liv, puss bibi...tänkte raka mitt fina ansikte idag, men du får väl leva med lite stubb =P puss

2008-06-01 @ 09:53:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0