--

Idag har jag ingen lust att skriva nånting.. Eller jo, egentligen skulle jag bara vilja skriva ur mig ALLT ALLT som tynger ner mig, men det tänker jag inte. Jag förstår inte varför allting påverkar mig så mycket just nu. Jag har aldrig mått dåligt innan... och nu har jag mått bra i en vecka, sen kommer allt som en bomb nu ikväll. Jag känner mig helt varm och stressad inombords. Vet inte vad jag ska göra, jag är förvirrad. Det känns som att jag är på fel väg, jag vet inte var jag ska gå ens. Det känns som att jag är placerad någonstans där ingenting stämmer. Som att jag borde vara någon annanstans. Känslan är så skrämmande.. som  ångest ungefär. Det känns bara som att jag hade velat göra något rätt, ha något rätt framför mig som jag kunde känna.. att det var rätt.

jag har bara ingen lust alls till någonting just nu... men jag har heller inga direkta alternativ.
jag vill inte vara vaken, men jag vet att jag inte kan sova nu... jag kommer inte att somna
jag vill bara ha min pojkvän här och någon att prata ut om allt med.. men det var en massa folk som gjorde att han inte kunde prata... och det känns också konstigt att prata om allt via telefon. jag bara önskar att han var här när jag mådde som sämst...

Jag önskar fortfarande att allting blir bättre, jag vet bara inte hur och när det ska bli det. för som sagt... jag ser inga alternativ.

image4

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0