Zohan!

Jiddra inte med Zohan var den film vi tittade på ikväll. Den var överskattad. Första halvan var riktigt kul och spännande.. men sedan blev det lite långdraget... och lite löjligt. Och det beror inte bara på min humor.. älskling gillade den inte heller supermycket och han brukar gilla mer tramsig humor, som typ "Borat" m.m. Hehe men men, ni får avgöra själva :) Om ni gillar mycket snuskig, orealistisk humor och skämt om stereotyper från Palestina/Israel så lär ni gilla den =) Men, som sagt, den blir lite långdragen och torr.

I övrigt var det en uuuunderbar date =D Min pojkvän var en riktig snygging med den fina skjortan. Smoking hoot!! Vi åt thaimat efter en promenad i Lund. Alltid lika god mat på det stället! Det ligger på gatan förbi Dinsko och Åhlens, precis bredvid den lilla (gamla?) bion. Det var toppen när vi tog en kaffe efteråt och snackade om Öland och Grekland :D  SJU HELA DYGN tillsammans kommer det bli! Det är sjukt :D Hahaha., Vi kan knappt tro det när vi tänker på det! men först Öland. Det kommer bli faaaabuuuuloooso =D

Det var kul att jobba igår på midsommarafton :) Många trevliga gäster, många som hade fått någon sup för mycket.., fjortisar... (ingen kommentar). Jag råkade tappa bort våra toalettnycklar. Inte mitt fel att någon glömde lämna tillbaks dem, men mitt fel att tro att folk skulle göra det! Aja, de kanske har kommit tillbaks.... Ser inte sådär jättemycket fram emot att jobba imorgon. Tror att det kommer bli en döööd dag, för jag ska jobba hela eftermiddagen och det är söndag. Jag får väl försöka komma på någon uppgift.. Städa och dammtorka någonstans, behövs nästan alltid!

Ja, thats all for me. Ska till Nova med Linnsi på tisdag, ska bli kul :D Längtar till Gina tricot haha. Blev bråttom när jag var där i torsdags så ser fram emot att titta i lugn och ro :) No affence sweetheart, men du var lite stressande.

Love / *♥ Miss S


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0