Väntar man på något gott...

... väntar man aldrig för länge! Eller Bobans version ; "Väntar man länge så väntar man på något gott". :p Imorse ringde min mobil och jag svarade. Älskling frågar om jag kan öppna dörren. Jag är helt förvirrad haha, sen säger han bara skit samma och hejdå. Seen kom han upp till mitt rum och in i min säng :D Brorsan hade öppnat dörren.. Åh vi kramades och kramades såå länge =D

Underbar dag idag, men gick sååå jäkla snabbt!! Fan andra par tillbringar så här mycket tid med varann för jämnan, FATTAR NI VILKEN TUR NI HAR?? Så han var här från 8 på morgonen till halv fem. *drömmmmer*. Så jävla mysigt och bara underbart... Han ska vara hemma från jobbet imorgon också, åhhh att vi inte bodde närmre... Istället ska jag gå hemma utan att göra något och han också. Så trist!!!!

Men en annan sak är säker... Att vara med min pojkvän är som att äta soppa med gaffel... Jag får aldrig nog.

Vill mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mer! Längtar tills vi flyttar ihop, att få se hans vackra ansikte varje morgon och varje kväll. Att finnas där för varandra i bra och dåliga stunder mer än bara genom telefon. Att ha roligt och tråkigt tillsammans.... Tråkigt har vi aldrig haft, så det blir något nytt.

Jaja, jag ska sluta prata om hur olidligt kär jag är..... Jag jobbade ikväll igen :) Tråkigt som fan för det var bara 5 gäster högst på hela kvällen!! Fick snacka med Cecilia som jag jobbade med iaf. Trevlig tjej! :)

Nää godnatt alla / Miss S

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0