Tråk-dag!

Den här dagen har varit tråkig. Fast sen så blir jag lite ångest-aktig när jag säger så....... så jag får väl bara säga att en del delar har varit trevliga, tex. när jag skrev packningslista till Öland, fick prata med älskling i telefon, åt jordgubbar med familjen, gick i skogen en runda och tittade på Simon&Thomas med mamma. Okej, Hollywood gigolo var också en trevlig stund! Fast jag sett den några gånger hehe.

Nä, men titta så många bra saker egentligen. Det negativa har varit att fram tills ca. 16.00 hade jag väldigt tråkigt! Internet funkade inte, jag trodde jag&älsk skulle kunna snacka men sen blev han ivägdragen som studentchaufför i sista minuten, så så mycket sällskap av honom blev det inte. Han skulle nämligen skjutsa studenten till frisör, biltvätt, sedan hänga ballonger och allt och till sist hämta honom vid skolan. Men kul för mitt hjärta att ha det roligt och köra omkring och tuta med en student i bilen ;) Dessutom var det en gaaalet sexig bmw. Är avundsjuk på alla brudar som fick se honom *grrr*. Älskling , du måste ha varit överhet! Men bara min... o jag får väl också den uppmärksamheten någon dag... får vi hoppas.. :p

Jaja. Imorgon blir det Bowlriders med Jens, skateboardtävligen om jag inte nämnt det. Sedan Madu på kvällen. Har saknat henne!

Pusspuss / Miss S

Kommentarer
Postat av: älskling

aaaaaaw putte nutte, jag ringde ju dig flera gånger =D haha....pratade mer med dig bokstavligen än vad jag snackade med de tre som satt i bilen tillsammans =D men idag så ska du få ta ut din illska på någon..och jag vet vem det ääär =D puss love, ser verkligen fram emot skateboard tävlingen =) puss kyss gumman

2008-06-13 @ 05:19:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0