Torsdag.

 <---  Här är jag i min Sverigetröja :D.. som jag inte kommer att få använda mer!

För Sweden är ju ute ur leken.. Men men. Imorgon blir det blommor i håret ist. Det var inte fullt lika mycket folkpå Bistro igår som på förra matchen, men kul ändå! Hade trevliga och roliga gäster och fick mycket i dricks! 68 kronor var.. Det var bra faktiskt..

Nu ska jag till Malmö inom en halvtimme hehe. Ska vara med min kärlek! ♥ Niice.

Jaja allesammans. Förresten åhhhhhhh vad sista avsnittet av Gossip girl var braaa!! Jag vill inte, VILL INTE vänta ända tills september eller när de nu börjar visa det igen =(
Men men.. Den som väntar länge väntar på något gott ;p

Pusss / Miss S

I love Gossipgirl ♥

Kommentarer
Postat av: älskling

haha tror du på det där själv ? den som väntar för länge på något gott....är en fool =P haha, jag har väntat i hela mitt liv på att jag ska bli rik, jag ska ha värsta bilen, jag ska ha en het brud ;P hihi men vad har jag fått ?? hahaha ....

jag hoppas det blir kul idag när du ska ha blommor o allt va det är...=) hade verkligen velat se dig bib =) puss min tönt

2008-06-20 @ 12:17:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0