Sverige, studenter och fina parker!


Tjolahoppsansaaa!

Detta har varit ett roligt dygn :D Ska jag ta det baklänges eller i kronologisk ordning? Jag tycker vi testar liiite bakifrån. eller nej, det blir himla svårt...

Jag är mest angelägen att berätta om min&älsklings underbara dygn tillsammans! För igår så bestämde han sig för att stanna kvar hos mig!! =D Såå underbart att sova tillsammans. Egentligen stannade han ju för att vi skulle gå ut allihop till Grand, men sen hade bara banken öppet och där var fett mycket folk.. Så vi sov istället, åh vad skööönt! Vi båda fick oss en fantastisk överraskning när vi vaknade och såg att vi låg bredvid varann (A).

Någon timme efter vi vaknat åkte vi till Bosjökloster, åh så fint! Där fanns hästar, lamadjur och kaniner som man fick klappa. Ångrar att vi inte gick in till getterna, men det kommer nästa gång ;) Älskling är underbar, jag sa att jag vill ha getter på vår gård så sa han:
"Men vad fan, vi kan inte ha alla sorters djur, som en hel bondård. Jag vill leva ett lite normalt liv"
När han sedan fick reda på att jag menade när vi var 50-55 typ så sa han:
"Jahaaa, ja men då ska vi fan ha får&getter och alpackor och allting!"

Underbar dröm... Här är några fina bilder från vår supersköna dag!

     Jag försöker desperat locka på kaninerna *haha*.



Peet&Dess student var också vääldigt trevlig! Dess pappa e för kulig och hennes släktingar var också skitroliga *haha*. God tårta, Dess :)
Peets brorsa och hans flickvän är också skittrevliga att snacka med, och din kusin.. Hmm Tony :) Han är också en trevlig prick =D

Hoppas ni hade en bra student mina vänner. Här kommer några foto från igår!


     


Grattis Peet, Grattis Dess! Grattis Dilshad för att du är världens bästa kille!
Grattis SVERIGE, underbara land, för att du fyller år idag :D *hurrahurrahurra*

Världens bästa land! =)

Nu är det slutpratat! Pussss!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0