Nova med Linn :)

Idag var en trevlig dag med Linnsi :D Jag hittade inget speciellt på Gina tricot, men det blev några linnen från h&m. Behövde uppgradera den delen av garderoben! Har måånga linnen, men många gamla också, så nu kom det lite nya basic-linnen :-)

Tack för en trevlig dag gumsan :) Vi hann med jättemycket och tiden verkade knappt röra sig *haha*.

Nuu är det sådär.. Jag är ju, som ni vet, väldigt orolig om vi ska kunna åka eller ej... Till Öland då alltså... Och så går min pojkvän och säger att han packar.. så råkade vi börja tjafsa lite. Eller inte tjafsa... men typ bli lite ovänner.
Det är inte lätt för honom när jag ställer in mig på att inte kunna åka.. för då blir han också besviken i förskott. Men det är inte heller lätt för mig att se alla tecken på att det ska bli dåligt väder och sen höra honom säga att han packar. Jag vill bara inte bli mer besviken än nödvändigt.... Inte lönt att ställa in sig på något som kanske inte blir av... jag kommer redan bli tillräckligt besviken som det är...

Men men. jag bara hoppas det löser sig.

Godnatt

ps. fick en oväntad lön på ca 500 av mammas jobb idag... så jag hoppas att detta är början på turen.. ds

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0