LÄNGTAR!

Jag längtar som fan efter min älskling... Miiiin älskliiiing.  Åh en del är så bortskämda med att vara med den de älskar. I vissa jämförelser är även vi bortskämda.. 2 gånger i veckan är ju en dröm för andra. Men dock.. 4 timmar mitt i veckan och runt 6 på helgen. Inte så mkt som vi vill... Men... Vi har ändå något som andra inte har...... :)....

Ett år och jag är sååå kär. inte tröttnat det minsta, bara blivit säkrare på att jag har träffat den rätta.. Hihihi :D:D

Ah. Jag har huvudvärk också.. har haft det den senare delen av dagen. Åh Gossip girl ikväll, fan vad bra det är! Skitbra! Jag vill ha alla säsonger.. men inte tjuvkika, för det är en fröjd att ha något att se fram emot varje tisdag!

Ja.... nu ska jag göra något annat, sen sova. Jag ville bara berätta för alla hur kär jag är!!!!! Jag hoppas att jag är lika rätt för dig som du är för mig.... du har allt, allt, jag vill ha. skulle aldrig kunna hitta det igen om jag förlorat dig... Du&jag, det är bara magic... :)

Kommentarer
Postat av: älskling

aaaah haha jag blir så glaaad =D haha yiiipiiie =D jag är kär...hallellulja, åh jag är så kär....så så så så kär...hehe ta hand om dig gulle gull, dille is coming to u..i hope, nu har jag säkert redan träffat dig så jag får snarare säga såhär....åh gumman fan va ball vi hade idag =D haha du va så söt o snäll =O hehe du va rätt så rolig i köket, hur kan du komma på såna ideer ?? och tack för att du pussade min fot...kände att jag verkligen behövde det =P hehe puss bibi..har vatt en underbar dag med dig ...ciao <3

2008-06-11 @ 05:53:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0