Konstigt..

Det är inte bra med mig idag.. Jag känner mig helt förvirrad nu.. agående hur jag ska leva mitt liv. Jag blev så jävla besviken igår. Något jag aldrig hade förväntat mig hände. och nu känns det som att man aldrig vet vad som händer. man kan inte tro eller lita på att saker och ting inte kan hända, för allt kan hända... Så tänker jag varje gång något händer... men man kan inte gå omkring och förvänta sig det värsta i alla situationer ju, då blir man helt galen...

Ni fattar nog inte så mycket av det jag skriver, men jag kan inte skriva rakt ut så... Saken är bara den att jag blev så besviken och nu känns det som att jag måste fundera över saker och ting och kanske fokusera på lite andra saker i livet än endast en.... och det är det som jag är lite förvirrad över. Och hur ska jag nu kunna lita? kanske blir jag besviken igen... ska man ändå lita på folk, fast man kan bli besviken igen....

Jag bara trodde inte att jag skulle behöva tänka på detta och jag trodde aldrig att det som hände igår kunde hända, så enkelt är det.

/ Miss S




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0