Im back =)

Hola!
är man tillbaka efter en underbaaaaaar semester! Den var helt enkelt perfekt, magnifik, sagolik, otroligt rolig. Vi hade så kul =D Att tälta var supermys! Vi båda gillade det och vi ska absolut göra om det. Det var inte ett dugg kallt! Morfars tält är bra ;) Ölands djurpark var kul, fast vi hade velat ha lite sol. Men vi badade ändå haha. Igår innan vi åkte hem var vi på Äventyrsbadet i Kalmar. Det var ett riktigt roligt bad :D Där fanns en basketkorg i vattnet så man kunde spela boll, en uppblåsbar rutchkana som man fick klättra upp på mha en repstege och jag vågade :D Älskling blev stolt över mig haha. Det ballaste var rutchkanan, alltså den fasta rutchkanan :p Det blev helt mörkt och blinkande ljus. Jag var inte beredd på det först, så jag skrek som fan haha.

Vi hade helt enkelt skitkul, här kommer några bilder ;D




Jag är bara mer kär än någonsin... Går inte att beskrivas...

Förresten.. jag har fan gått upp 1-2 kilo i vikt. Vet inte vad man ska tycka om det? hmm..

Puss&Kram ♦ / Miss S ♥

Kommentarer
Postat av: älskling

hahahha det va heeelt otrloligt gumman =D måste göras om!!! måste måste måste !!!



men just nu har vi huvud semestern framför oss =D hahaha yeeeeah vi ska verkligen sola, äta gott, ragga.....hihi =P och shoppa !!! jag vet ej varför jag är så glad över att shoppa, lite gay kanske, men ändå =P det ska bli fett kul love!! nu ska jag gå o käka gulli gull...ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!

2008-06-30 @ 18:05:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0