Det löser sig...

... det gör det alltid..

Var helt uppstressad precis på grund av min ekonomi. Har inte fått mina skattepengar än, vilket har lett till att jag fått låna av mamma&pappa och av mina sparpengar... Sen kommer jag bara att få 3000:- i lön denna månad och vi ska till Öland också. Men efter en check på min interbank och planerande av mina pengar så känner jag mig lugn :)
Mamma&pappa kan vänta med sina pengar tills jag väl får skattepengarna, för jag lånar nästan aldrig av de, så de vet att de får tillbaka det. Och de sparpengarna jag har tagit ifrån betalar jag också tillbaka när jag fått skatten. Skattepengarna kommer också att täcka busskortskostnaden för hela terminen så jag slipper ta csn-lån. Sedan kommer jag ha 3000:- över som ska in på fonden :) Mina fonder har växt med 1600 kronor :D På jättekort tid. Det är vinst i det, Im tellin yaa....

Bara man planerar sin ekonomi väl så funkar det. Dessutom såg jag att trots mina lån  på mina sparpengar så har jag 6000 kronor där och det räcker gott o väl till en sista minuten-resa :) Så jag sitter inte i sjön hihi. Kanske i en damm bara, men det är lätt att ta sig upp ifrån :p

Nu ska jag sova med gott samvete och imorgon blir det Nova med Linn :) Jag vet, det är kanske inte det bästa att shoppa när man inte har pengar.. Men jag känner att jag förtjänar det nu och jag har läget under kontroll :)

Puss och godnatt på er!

ps. vädret ser ut att bli stabilt till helgen så jag är inte fullt lika pessimistisk som jag var i förmiddags! :) Ds.

/Miss * S ♣

Kommentarer
Postat av: älskling

äälsk, jag hoppas verkligen att det löser sig som sagt =) jag vill gärna att min tjej inte är så orolig och lever dåligt =( bara så du vet så finns jag till hands när du behöver mig =) se det ej som en vana ditt fnask =P jag vet om att det kommer att gå skitbra, en resa ska det bli iallfall!!!!!!!!!!!! fattar du >=( puss mitt hjärta...nu ska jag ut i det fina vädret...puss <3

2008-06-24 @ 05:46:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0