Comatose

Idag känns det bättre... Det är fortfarande inte 100, men på väg uppåt. Alla gör vi misstag... när det väl är gjort gäller det bara att avgöra om man är beredd att förlåta eller ej. Och när man väl bestämt sig för att förlåta är det bara att försöka.. Huvudsaken är att det hela var ett misstag och att personen som svikit en inte gjorde det med vilje. Om man vet att personen aldrig skulle såra en med avsikt någonsin... då är det värt att förlåta, för som sagt.. Alla gör vi misstag.

Idag ska jag fika med Linn&Dess... :) Jag sa ju att jag inte skulle shoppa på en månad.... men det känns som att det skulle kunna pigga upp mig just nu när jag är lite deppig. Vi får la se :)

Peace/ Miss S

En skitbra låt - Comatose av Skillet.
 
I don't wanna live, I don't wanna breathe
'les I feel you next to me. You take the pain I feel.
Waking up to you never felt so real
I don't wanna sleep
I don't wanna dream 'cause my dreams don't comfort me
The way you make me feel
Waking up to you never felt so real

Den hörde jag när jag var med Peet&George igår :) Först fikade jag&Peet med Lilli och hennes lilla söta bebe Sorelle. Nutti :) Senare stack vi till Näsby och tittade på en match i amerikansk fotboll med George också. Träffade en tjej där som jag började prata helt mycket med hehe, hon var väldigt trevlig :)

Nu ska jag gååå. ♥

Love ♥Love ♥Love♥ Love♥ Love♥ Love ♥Love ♥Love ♥Love ♥Love ♥Love

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0