Chokladbiskvier!

Åh jag blev kär i chokladbiskvier när jag fick de på Jonnas 20-årskalas i november. Sedan dess har jag inte smakat en enda som var god.. (lika god) så jag gav nästan upp... :p

Så igår var jag på hemköp och där såg jag 2 st för 15:- från Sturebröd. De var så sagolikt goda!! Och nu vet jag vart jag ska vända mig nästa gång jag är sugen på en riktigt perfekt biskvi... Alltså lagom tjock, med andra ord lagom mycket smörkräm och sådan där underbart seg botten. Smulig är fel!


Det var dagens tjockisnovell :D:D


Underbart väder! Ska åka till Öland i helgen. Även om det börjar regna. Sådetså! Snäääälllaaaaa vädergudar låt detta väder förbli åtminstone till måndag! Eller söndag allra minst! =D

Love / Miss * S

Kommentarer
Postat av: älskling

FET FET FET FET FET FET FET FET FET FET FET

TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCL TJOCK TJOCK TJOCK

KLUMP KLUMP KLUMP KLUMP KLUMP KLUMP KLUMP KLUMP

SVULLO SVULLO SVULLO SVULLO SVULLO SVULLO SVULLO



MEN!!!!!!!!





jag kommer alltid att älska dig ...;P du dom ser faktist goda ut(min framtid är doomd" puss tjockis =)

2008-06-26 @ 05:58:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0