Bröst bröst bröst..

Nu såhär i sommartider är det lätt att få komplex. Eller snarare att de komplex som gått i ide under vintern nu framträder. Det är inte lätt att känna sig annorlunda... men å andra sidan, ska man ha en kropp vars varenda del ses som "normal", med andra ord perfekt. Vad rolig och unik man blir då....

I alla fall. Jag själv kan göra ett confession. Jag har börjat tänka på bröst. Bröst bröst bröst. Jag ser ju så många nu när man har så lite kläder på sig. Sen börjar jag tänka på att min kille ser massa topless-solande brudar när han är på stranden. Då får jag lite komplex. Och sen har jag börjat oroa mig för Grekland. Jag vet inte hur där är.. Tänk om de flesta solar topless där? eller till och med går omkring topless... Jag blir lite orolig att det verkligen kommer få mig att må dåligt. Det handlar inte bara om vad min pojkvän ser, utan att jag själv ser att de andra har något som jag inte har. Nog sagt om mina komplex, jag surfade iallafall omkring på nätet för att leta efter lite tjejer som hade samma tankar.. Då hittade jag denna bild och vet ni vad? Just nu ÄLSKAR jag mina små bröst :D haha.

Så om ni också har komplex över något - leta efter bilder som visar något överdrivet så lovar jag er att ni känner er jävligt snygga :D

(
de är naturliga!! Tack gode gud att man inte fick det arvsanlaget!)

http://joinhandyman.blogspot.com/2008/04/stora-brst-nadine-jansen.html

Ps, kommentera gärna om ni vet något om Grekland eller om ni bara vill säg någon kommentar. Ni trycker på inlägget i högerspalten under mitt foto och sedan under inlägget kommer ni att se en ruta där ni kan kommentera. Skulle vara kul! DS

Kommentarer
Postat av: jessie

hej hej jag igen, ville bara säga att innan så tyckte jag oxå att det var jobbigt med små bröst, men tänk vilka fördelar vi har, vi kan ha vilken party linne som helst med bh eller utan och det ser ändån läckert ut, när vi idrottar så är dom väldigt sällan ivägen, och visst jag skulle vell inte tacka nej till en storlek större men dom duger faktiskt, och jag är tydligen inte den ända som känner så



lyssna på shakira -

Lucky that my breasts are small and humble

So you don't confuse them with mountains



kram

2009-01-10 @ 23:37:49
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0