Arivaderchi ;)

Hejsan kära läsare :p

Ja, här har jag inte sagt något sen jag drömde mig bort i kakornas land.. Och JA, älskling, du är doomed. För jag har köpt 2 stycken chokladbiskvier tills imorgon och när man väl smakat... e man fast! *mohaha*

Det som har hänt sedan jag skrev är en arbetskväll igår. Det var ganska kul där, men hon som jag jobbade med är typ Bobans hackkyckling.. och det kändes som att jag också fick ta mycket skit för att han ville klaga på henne. Jag hoppas det inte fortsätter så.. Jobbigt, för ibland tycker jag faktiskt att han har fel...

I förmiddags träffade jag Madu, som jag har SAKNAT! Tog en kopp kaffe på Fenix och sen kollade vi på h&m. De har fått in lite nya fina saker och fått en jäkla ordning! Jättefint - gå dit o kolla :D Allt är så strukturerat nu!.. *me like*

Sedan fick jag en tältlektion hos mormor&morfar hehe. Och en god fika! På tal om fika och kakor så funderar jag starkt på att börja träna med Madu i höst.. På Friskvårdshuset.. Det är ju bra för kroppen att träna och jag vill gärna känna mig lite friskare och starkare. Få lite mer magmuskler och lårmuskler kanske. Men absolut inte gå ner i vikt. Men det tror jag inte att man gör heller faktiskt. Jag skulle döö, absolut dö om jag hade förlorat de små övre former som jag har :p Och det ska vi undvika! De nedre också för den delen.. Jag vill absolut inte tappa ett fett gram, thats it!

Nog om fett och muskler. Palla det :p Nu ska jag chatta lite till med Dessi, sedan sova för imorgon är det Ööööööland :D

Vi hörs på söndag!
Love / Miss S

Kommentarer
Postat av: Linnsi

Hoppas ni får det underbart där gumman!<3 Älskar dig!

2008-06-27 @ 12:36:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0