Älskling!

Har haft en underbar dag med min kärlek! Han kom hit, vi myste och fikade med chokladbollar som jag gjorde i förmiddags. Umgicks med min familj och myste och skojade. Åhh... Mys mys mys! Härlig dag! Önskar vi kunde ses varenda dag! Vi upplevde en såå romantisk stund idag... men den är hemlig :) Lite privatliv får man ha.. Vet ju inte ens vilka som läser, ni är sååå dåliga på att kommentera FFS! (for fuck sake om ni inte visste)

Jag föreslog att jag&älsk skulle bowla någon dag med hans brorsa och kanske hans kompis. Det hade varit kul, hans brorsa har inte haft det så lätt så han behöver någon rolig stund!

Linn -  hoppas ni hade kul i Kopenhagen!! <3

Nu ska jag kolla på "Mona lilas leende" - skitbra film!

Pusspuss * ♥ Miss S

Kommentarer
Postat av: älskling

hehe det är faktist jävligt va folk är dåliga på att komentera for fuck sake !!!! jaja har dom läst bättre bloggar än dessa du skriver =O då ska dom fan ta mig få lära känna mr.right !!! and he sure is not happy >=( puss bibi, love love love <333

2008-06-16 @ 05:18:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0