*zz*

Hej!
Nu är det typ natt. Eller det är natt. Jag jobbade i 12 timmar idag!!
Blev besviken, för Peet kom inom i eftermiddags och sa att jag skulle hänga med de ut ikväll i stan. Och jag vill sååå gärna! Men sen jobbade jag över i 2,5 timmar så det gick inte. Hade vekligen velat gå ut och ha lite kul.
Blev avundsjuk innan på honey, för han var på Tosselilla hela dagen idag :( Och badade :(
Det är det som är dåligt med att ha ett helg- och kvällsjobb - andra hittar på så roliga saker medan man jobbar!

Har, som ni förstår, haft fett mycket att göra! Men det har varit kul ändå för de flesta gäster var så glada och trevliga. Fick 240 spänn i dricks av ett sällskap!! *vill inte dela med miiiiig!!!* haha.

Igårkväll var jag förresten ute med Madu och Galawesh. Det var trevligt ^^. Madu fick körkort i måndags så jag lät henne köra min bil hem sen. Hon blev skitnervös haha.

Nej, nu ska jag nog hålla keft och sova. Men har blött hår... Hatar att sova med blött hår! Men var tvungen att duscha för hela huden är som klister efter en arbetsdag! *yueeeck*

Kramar

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0