Work work

Hejsan!

Denna lördag började fett dåligt! Jag var skittrött när jag gick upp, stressade som fan till jobbet, vilket ledde till att jag blev lite ovän med honey... (stress gör en sur..). Så när jag kommer dit säger chefen med ett leende "visste du inte att vi öppnar tolv idag?". Jag hade kommit en timme för tidigt. Kul. Kul att man fick veta det.. Men ändå fick folk vara där och dricka kaffe (?) och jag som moppade golvet... Alla skulle springa fram och tillbaka där utan respekt. Det har varit hyfsat många gäster idag utan respekt. Man blir lack. En som fimpade direkt på marken istället för att fråga om ett askfat och några som verkligen inte hjälpte till när vi kom med dricka och grejjer.

Whatever. Det värsta var ändå när jag&Johanna fick "sluta" vid sju. När jag kommit fram till Madu så ringer Johanna och säger att chefen ringt henne och varit skitsur för att vi hade gått och sagt att hon skulle komma tillbaka. Han sa förfan att vi fick gå. Gud. Så jag hoppas inte han bråkar med mig imorgon för jag gjorde inget fel!!

Aja.... Det var iaf kul att träffa Madu! Det var ett tag sen ju. Vi var först hemma hos henne, sen drog vi ut på stan.. Satt en stund på Fenix och lyssnade på när Love spelade.. Han är bra faktiskt. Sedan gick vi omkring lite, försökte vinna nallar hehe. Det blir ju ganska enformigt efter någon timme.. Så hemskt mycket finns det inte att göra! Men men. Vi ska till Malmö festivalen sen iaf ;) Med våra boyfriends.

Neeej nu måste jag hålla keft och sova! Ska ju upp nio imorgon och jobba hela dagen då med.

Pusss ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0