Pojkvän och dammopp!

Heej!! Som vanligt skriver jag inlägg på natten.. men det är den enda tiden jag kollar i datorn nu för tiden! - hmm.. I datorn? Man kollar ju inte datorn och man kollar inte PÅ den heller. Så då måste man kolla i den?? Jag ändrar mig..... Det är den enda tiden jag surfar på datorn. haha så töntigt!!

Nog om grammatik. Älskling var här idag. Suuuperhärligt att se honom och vara nära honom. Ahhh. Jag är så fast och så kär att jag inte vill vara utan honom!!
Vi var i varje fall i Yngsjö och spelade minigolf. Jag körde vilse. Bah. Det tog oss ca 1 timme att komma dit. Det säger sitt!! Minigolfen var rolig iaf, vi var lika, men till sist vann jag faktiskt med typ 1 poäng eller något.
Jag bara saknar o saknar. Saknar honom redan. Fan människor - jag tror jag slösar mitt liv på att längta? =/ Tragiskt, men sant. Men en dag så kan jag förhoppningsvis sluta längta.... Jag borde ta till vara på de dagarna jag har.. och det gör jag egentligen med.. men det är bara det att jag, direkt när vi skiljs åt, räknar ner till nästa dejt.
Fan, nu låter jag som ett psycho också... Great! Men iaf. Saken är att jag längtar efter min pojkvän typ hela tiden för att jag är så jäkla kär och att jag egentligen tycker att man ska ta tillvara på tiden istället för att bara längta bort dagarna.

Jobb ikväll.. Det var en trevlig kväll. Inte så många gäster, så vi spenderade slutet av kvällen på städning. Jag gillar att städa!! och jag är inte sarkastisk!! Vi dukade av alla bord och torkade dem, slängde de smutsiga bordstabletterna i tvätten och jag städade toaletterna grundligt medan Cissi gjorde baren skinande ren. Det är ju så kuul att göra det fint ^^

Fan vad jag har skrivit mycket. Det har i alla fall varit en superbra dag! Jag älskar Dilshad så sjukt mycket. Det finns inte ord för den kärlek som jag har för honom. Vill bara vara med honom.. Som jag har sagt förut - det är som att äta soppa med gaffel! Man vill bara ha mer hela tiden och man blir aldrig mätt! Vill bara flytta ihop nu direkt :D

Nu ska jag verkligen sluta babbla. Men ni läser ju.... Eller hur ;) Jag skriver faktiskt inte för att andra ska se vad jag gjort om dagarna eller hur jag lever för att upplysa er...mer för att jag tycker att det är skönt att skriva om en dag, för att ta det lugnt och reflektera över hur dagen har varit. Som nu tex. Nu refleterade jag över att klockan är rätt mycket, så jag ska zzova. Om ni vill veta en sak så sitter jag alltid nerbäddad i sängen i pyamas när jag skriver blogg :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: älskling

oh my god =D haha va fan va du skriver mycket =O först av allt så vill jag be om ursäkt för igår, jag råkade sova =$ sen vill jag säga att om man har mer poäng på mini golf, så förlorar man, man vinner ej med mer poäng din dumme fan =D om jag nu hade 86 och du 87...då är det jag som vinner med en poäng, men nu är det så att du vann ändå för att jag räknade om och jag fick det till 80 fr dig =D så du vann med 6p över mig =D hehe



och jag vill verkligen tacka över att du är obeskrvivligt söt hjärtat...jag menar verkligen riktigt kärleks söt =$ du skriver så fint och så fantastiskt, jag önska jag kunde sitta där medan du skrev det, nämnligen att vi bor ihop =$



fan dåligt väder här, har regnat o så, kommer säkert att regna mer, och vi vet ej vad det är vi ska göra direkt...men men vi kommer säkert på något bibi..fan jag tror jag har slut på knäcke bröd....fuck...jaja då får jag antingen shmunka mig något av kollegora =P



jaja men nu ska jag ej skriva mer, blir bara segare o segare av detta, till slut kommer detta ej skickas äns pågrund av att jag somnat innan jag skickar...så puss bibi..jag älskar dig sååå aaaaaaaah otroligt mycket !!!!!!!! =D hahaha puss gumman, du är toppen <3

2008-07-07 @ 05:49:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0