Tuff dag.

Sitter här i sängen med värkande fötter! Känns iaf skönt att jag tog mig en varm och nice dusch nyss.. Denna arbetsdagen har varit väldigt stressig och hård.. Både fysiskt och psykiskt :p Jag har i alla fall träffat många trevliga människor, söta barn och en jättefin hund... De flesta har varit glada och trevliga :) Jag började 11 imorse, körde hemifrån lite innan tio och hade tur som hittade en parkering! Trängde in mig mellan en bil och ett träd *hehe*
Slutade halv tio.. Så jag jobbade i 11 timmar. Det är inte illa det.. Ja..

Annars är det ganska bra med mig.. Är frisk och kry, kär och lycklig hehe. Bara ett litet "problem"... som jag stör mig på. men det finns inget att göra åt... det är liksom därför jag stör mig på det. Ibland är livet orättvist... Men man kan inte få allt här i världen ellerhur? Jag tror kanske att alla människor saknar någon del av livet.. Och då menar jag att alla har något komplex, något problem med familjen, vännerna, psyket eller kroppen... För ingen är ju komplett... Och då är det den där grejjen jag saknar... och de som har det, som jag tycket att det är orättvist att jag inte har.. de saknar säkert något annat som jag har. Visst?

Jag vet, en massa flum. Men jag kan inte skriva det rätt ut vet ni. För det är faktiskt en egen hemlighet...

Puss, godnatt alla. *smack*

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0