till anonym.

haha. "anonym". Du försöker leka att du inte är härifrån och inte känner till "det här stället banken". Jag har läst min text och vad jag ser så skulle man direkt tro att jag menade banken, som i den vanliga banken där man tar ut pengar, om man inte var härifrån? Då skulle du snarare säga "vaa? fick han inte ens dra till banken utan dig? shiiiit, du har fotboja på honom du".  

Ooom det nu inte vore så att du är från Kristianstad och mycket väl vet om att banken är en nattklubb, men för att låtsas som att du bara är en människa som läser min blogg skriver du "det här stället banken". Väldigt genomtänkt....  Så, bättre lycka nästa gång du försöker nåt.

Puss / Miss S(mart)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kvittar väl egentligen om jag är ifrån kristianstad eller inte, eller vet att Banken är ett uteställe. Det var inte det som var själva poängen med min kommentar, poängen var att det låter lite patetiskt att han inte ens fick gå dit själv, utan dig. . Bättre lycka nästa gång med vad om jag får fråga ? Du verkar lite allmänt skum du. .

2008-07-28 @ 00:30:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0