Sommar&sool!!

Heejsan!!

Vilket underbart väder
det har varit idag! Jag&Dilshad var på stranden med Dess&Arben ;) Mycket skönt var det!!! Och den nya stranden är ju superfräsch =D (den som de byggt för beachhandbollen. Strandpromenad och superbred strand, me like!!) Där ska jag nog alltid hålla mig hädanefter! Imorgon blir det iaf jag som serverar alla strandbesökare.. Men men, en dag med sol och bad är ändå supeeer! Ja, ni hörde rätt - bad! haha. Jag&Dess tog oss ett dopp i det blå.. (det kalla blå).

Sedan blev det kubbmatcher hemma hos Dess. Det var kul! :) Men otroligt segt haha. Spelet tog fan aldrig slut, verkade som att alla gav upp till slut nästan.. Alla utom Dess =D

Men men. Härligt med sol!! Jag&älsk hade tänkt ha vattenkrig innan han drog hem sen, men efter maten pallade vi inte längre. Det får bli nästa vecka, då har han semester =D

Satt nyss in mina bikinitrosor på auktion på tradera. Hoppas jag kan sälja dem... men jag såg fan nyss att de kostar 49:- på h&ms rea. Och jag köpte de för 98:- förra veckan. Tur att man är rik så man inte lider...................

Uhh nästa vecka ska jag&älsk till Fields i Danmark :D Vi ska shoppa inför vår utlandssemester! Bikini, badshorts, sandaler, linnen, t-shirtar.. ja, fan vad kul vi ska ha! Om exakt en månad har vi planerat att åka! Jag kan inte trooo det!

Och Linnsi åker nästa vecka... onsdag var det va? Det var väl den siste? Sardinien. Jag hoppas ni får riktigt sköönt men det betvivlar jag inte ett ögonblick! Jag ska faktiskt köpa en digitalkamera tills vi ska åka.. Pallar inte med den familjära, programmet funkar inte ens på min dator och när jag väl skickat över bilderna från den stationära är de i nåt jädra tiff-format som inte funkar att ladda upp på internet. Så då måste jag formatera om alla i paint. Hopeless! Så jag tänkte faktiskt köpa mig en ny, det förtjänar jag efter allt slit på Bistro =D

Fan vad jag snackar. Jag borde sova hihi.

Puss sötnötar!

PS. Pappa gav mig mirakeltabletter mot hostan imorse! Sedan dess har det varit hyfsat lugnt. Skööönt!!!!!!! ds


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0