Omg.

Min blogg särar sig! Iaf.

Klockan är väldigt mkt nu.. men jag har inte varit trött. Men efter detta inlägget ska jag lägga mig (A).

Idag behövde jag inte börja jobba förrän klockan 18.00. Tillbringade dagen med manikyr och pedikyr, rensade byrålådan och satt och tittade igenom massa av farfars gamla vykort. Han dog för tio år sedan.. och pappa har inte direkt tittat igenom dem förut. Men där fanns vykort som vi hade skickat till farfar när vi var på semester på lådbilslandet haha och när bara jag fanns och inte min bror. Riktigt gamla vykort från min farbror när inte ens mina kusiner var födda. Och nu är den ena 25 och har tre egna barn, min farbror är omgift och jag har en styvkusin. Vem hade kunnat gissa det när det vykortet skrevs? De flesta korten var från 80-talet. Det kändes riktigt mäktigt att titta på dem..

Imorgon ska jag träffa love♥

Och denna snygga skapelse har jag lagt bud på på tradera. Vill vinna!!


Jag avslutar med en bild på mig från när jag kom hem från jobbet idag.

Arivaderchi och buenos noches : *



Kommentarer
Postat av: Sara

fin du är!<3

2008-07-10 @ 23:41:18
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0