Nyklippt!

Tjenamoss! :p

Idag klippte jag mig och jag är så SJUKT nöjd! Klippte topparna och hon ändrade formen lite på både lugg och hår. Det blev skitsnyggt, fast det var så lite skillnad. Liten skillnad med saxen blev stor skillnad i håret, med andra ord. ME LOVE =)

En annan som tyckte det var fiint var min huney! Ännu en dag visade han varför han är världens allra bästa kille. Min kille! Fortfarande så kär så jag bubblar över! hihi. Hoppas att det aldrig förändras :D Men alla par har ju sina upps and downs. Nu är det i vart fall upp upp upp!! Nu dröjer det tills söndag... Im gonna miss you honeyboney! Innan dess ska han till Liseberg med hans syskon :D Och jag ska jobba och på grillkväll hos mormor och morfar.

Har inte hunnit med vännerna så mycket =/ Det blir svårt när jag jobbar och när jag väl är ledig finns oftast något annat att göra eller så kan jag träffa kanske 1 kompis, men då finns andra jag inte hinner med. Tycker iaf att det är synd att jag inte har så mycket tid.... Är bortskämd med mycket ledig tid i skolan! Jag hoppas att ni vänner har lika mycket att göra som mig så ni inte är förbannade på mig =/. Linnsi, Peet, Dess och Madu - Miss u!! Madu har jag hunnit träffa förra veckan men er andra saknar jag ♥

Mhm... Just det. Jag glömde förtälja att jag var på Hörby marknad idag och det var nice. Jag älskar marknader, det är så mys! Men bara om det är sunshine, det är en viktig ingrediens!!

Godnatt!
Sommarpussar */
Miss S

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0